Bit by Bit

Haridustase
Tüüp
Programmeerimiskeeled
Programm on kasutatav
Ainevaldkond
{{ domain.name | lowercase }}
HIND
{{ price }}
{{ download.name | uppercase }}
{{ download.link }}
{{ facebook_group.name | uppercase }}
{{ facebook_group.link }}
{{ additional_material.name | uppercase }}
{{ additional_material.link }}

Bit by Bit on õppemäng tahvelarvutitele. Enne, kui lapsed õpivad programmeerima, tuleks neile tutvustada, kuidas programmeerijad mõtlevad. Programmeerijad analüüsivad ja mõtlevad samm-sammult enne tegutsema hakkamist. Programmeerijad lahendavad suuri probleeme nii, et jaotavad need väiksemateks probleemideks. Programmeerimises on tähtis abstraktne ja loogiline mõtlemine.

Lapsed saavad mängida Bit by Bit'i ilma, et nad oskaks lugeda või arvutada.

Huvitav teada: Rikai Games on Tallinnas asuv mängustuudio, kes alustas 2013. aastal ning Bit by Bit oli nende esimene mäng (algselt oli selle mängu nimi Code2Kids).

Õpilood

Nimi Haridustasemed Ainevaldkonnad
{{ scenario.name }} {{ education_level.name | uppercase }} {{ category.name | uppercase }}

Videod ja abistavad materjalid

Pildid

Koodinäited

Õpetajate kogemused

Mõnus mäng õpilastele programmeerimiseks vajaliku mõtlemise tutvustamiseks. Sobib minu meelest päris hästi kasutada koos „Tere, Ruby!“ raamatuga. Esimeses tunnis nohistas üks muidu nii püsimatu poiss vaikselt üksi nurgas ja jõudis kaugemale kui valjuhäälsed klassikaaslased. Samuti läks mäng hästi õpilastel, kes on iseseisvamad ja harjunud ise probleeme lahendama. Enamusel oli ikka vaja enne mõtlema asumist naabri käest küsida või õpetaja appi kutsuda.

Õppurite kogemused

Tunni algul: „Äge!“
Vaikne nohin. Tunni keskel väike sahmerdamine ja sosistamine - naabri aitamine.
Kolmanda veerandi peal: „Õpetaja, aita mind natuke!“
Tunni lõpus: "Õpetaja, kirjuta mulle mängu nimi. Ma tahan kodus ka seda mängida."

Sinu tagasiside

Märkasid viga? Soovid midagi sellele sissekandele lisada?Anna meile tagasisidet…

Tagasiside

Aitäh!

Sinu tagasiside on salvestatud.

ProgeTiigri kogumik

Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 60 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.