CodeMonkey

Loodud: 09.01.2017 Uuendatud: 02.01.2024

Haridustase
{{ item.name }}
Ainevaldkond
{{ item.name }}
Teema
{{ domain.name }}
Tüüp
{{ item.name }}
Programmeerimiskeeled
{{ item.name }}
Programm on kasutatav
{{ item.name }}

Lihtne ja mänguline veebikeskkond koodikirjutamise õppimiseks. Uuele kasutajale on esimesed 30 päeva mäng tasuta (mängimiseks tuleb konto luua), kuid edasi mängimiseks tuleb osta litsents. Õpetajakonto registreerimine võimaldab jälgida iga õpilase individuaalset arengut.

Mängija juhib ahvikest läbi koodikirjutamise, juhendades teda banaane korjama. Mängus on inglisekeelsed tekstjuhised, seega kasuks tuleb lihtsamate ingliskeelsete sõnade tundmine (mäng on tõlgitud rohkem kui 20-sse keelde, aga eesti keelde veel mitte).

CodeMonkey mängus kasutatav programmeerimiskeel on CoffeeScript, mis on sarnane JavaScript'ile.

Huvitav teada: mäng sai alguse 3-liikmelisest Iisraeli startup ettevõttest.

Õpetajate kogemused

Alguses on põhjalikud juhised, mida peab tegema. Kui neid hoolega jälgida, siis jõudsid õpilased kiiresti edasi. Mõned õpilased sattusid hasarti ja juhtisid hoolega ahvi banaanideni, leidus ka neid, kellele tundus mäng liiga lihtne. Üksikud õpilased vajasid lisajuhendamist, et mõista, mida tegema peavad.

Õppurite kogemused

5. klass: Päris nunnu mäng oli ja see on arendav ka. Mulle meeldis. Mängus pidi koguma asju ning liikuma. MEELDIS!!!!! Mängus pidi mõtlema ja proovima kuidas edasi saab ja see mäng oli lahe. See mäng on väga kerge ning meie vanusele liiga kerge.

9. klass: Väga hea ja lihtne viis õppida programmeerimist algtasemel. Mängu oli päris lõbus mängida ja ma arvan, et see sobib noorematele kooliõpilastele. Soovitan seda mängu kindlasti neile, kes tahavad programmeerimisega tutvuda.

Tagasiside

Tagasiside tüüp
{{ error }}
Tagasiside
{{ error }}
{{ error }}
{{ error }}

Seda lehte kaitseb reCAPTCHA ning kehtivad Google'i puutumatusnormid ja kasutustingimused.

Aitäh!

Sinu tagasiside on salvestatud.

ProgeTiigri kogumik

Õpetajatele mõeldud veebipõhisest ProgeTiigri kogumikust leiab vahendeid õppetöös rakendamiseks. Sobivad vahendid saab õpetaja kätte filtreerimise tööriista kasutades. Materjale leiab järgmistest valdkondadest: programmeerimine, robootika, 3D disain, nutiäpid ja multimeedia. Kogumikus on 102 vahendi kirjeldust ja see täieneb iga-aastaselt.